Friday, 28 July 2017

Supplement Terbaik Untuk Warga Emas Yang Mudah Untuk Diamalkan

Apabila usia makin menganjak, makin banyak pula penyakit yang senang menjengah. Tambah2 pula kalau makan tak dijaga, kurang bersenam, tidur tak cukup, gaya hidup yang tak sihat, itu semua menyumbang kepada pelbagai penyakit seperti kencing manis, sakit sendi dan lutut, kolestrol tinggi, darah tinggi, stroke, dan macam-macam penyakit kronik yang lain lagi. 



Ada juga yang tak suka ambil supplement banyak-banyak. Kadang terlupa dan sebagainya. Lagi satu ada juga yang berikan alasan kalau dah ambil supplement kena minum air banyak-banyak. Kalau minum air banyak-banyak, nanti nak kena berulang ke tandas banyak kali. hehehe

Berita baiknya shaklee ada produk yang tersangat best yang memang menjadi kesukaan warga emas iaitu vivix. Tak perlu telan berbiji-biji supplement pada satu-satu masa, tapi minum je 1 sudu teh setiap pagi, insyaALLAH banyak manfaatnya kepada tubuh badan seseorang. Lebih-lebih lagi vivix ni satu-satunya produk yang boleh menembusi DNA badan manusia. 

Jemput baca kisa Puan Dilla yang berikan Vivix kepada ibunya yang tiba-tiba diuji dengan kesihatan yang tidak berapa memberangsangkan. Sebagai anak, kita sedaya upaya untuk berikan yang terbaik untuk ibubapa kita bukan. 


[KESIHATAN IBU SEMAKIN MENINGKAT SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE]



Pada 1 September 2016 kami sekeluarga dilanda kebimbangan apa bila mak saya tidak sihat. Mak tiba-tiba jadi lemah sebelah badan sebelah kiri. Berjalan pun seret kakinya. Hati mana yang tak risau. Macam-macam benda difikirkan.


Pada keesokan hari adik bawa mak jumpa doktor. Alhamdulillah tidak serius. Mula-mulanya mak ada bagi tahu jari manis sebelah kirinya tak boleh dibengkok. Ingat biasa-biasa je lah. Rupanya dia melibatkan sarafnya melekat. Bila dah jumpa doktor jadi kita tahulah kan apa sebabnya.

Saya yang duduk di Gopeng ni bergegas pergi branch Ipoh pergi beli sebotol Vivix. Tak fikir lain dah. Nak mak sihat. Terus hantar kat mak. Disamping itu kami hantar mak berurut 3 hari berturut -turut untuk membetulkan urat-urat yang bermasalah.

Alhamdulillah selepas 2 minggu mak dah nampak cergas. Muka yang sebelum ni nampak mcm turun pipinya dah kembali asal balik dan yang seronok nya mak dapat pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang.


Selepas kejadian tu saya usaha untuk bagi mak konsisten minum Vivix. Alhamdulillah hari ini jari mak dah boleh lipat sepenuhnya tanpa sebarang pembedahan dan cucuk seperti yang disarankan doktor.

Hari ini mak punya muka merah pink je,ceria dan cergas. Mak ni pantang sihat suka lah dia berkemas di tepi rumah sambil membelai pokok-pokok bunganya.

Terima kasih Vivix, terima kasih Shaklee. Alhamdulillah.


Untuk belian produk secara online, klik gambar dibawah.  

pengedar shaklee bandar sri damansara

Sekiranya anda sudah buat pembelian secara online, sila hubungi saya untuk dapatkan konsultansi mengenai jadual pengambilan vitamin dengan betul. Dengan setiap pembelian produk shaklee, anda akan mendapat consultation dan tips exclusive secara percuma. 


pengedar shaklee damansara

Pengedar Shaklee Bandar Sri Damansara
FB Page : Vita World Shop  
HP : 0122570456
IG : nooramanie
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...